środa, 23 maja 2018

Pyrkon 2018

Hej, 
stało się, zebrałem się i wraz z rodzinką zameldowałem się w Poznaniu na Pyrkonie, pojechaliśmy na jeden dzień, sobotę, i muszę Wam powiedzieć moi mili że był to straszny błąd. Jak tam jechać to chociaż na dwa dni. Targi są na prawdę duże, zrobiły na mnie ogromne wrażenie. W każdym pawilonie było tak na prawdę co oglądać. Pawilon ze sklepikami, no bardzo mocny punkt, było tam dosłownie wszystko, sam się też troszkę obkupiłem, zbieractwo zwyciężyło :)  Kurcze każdemu polecam wizytę w Poznaniu. Zresztą zobaczcie sami :) 










































2 komentarze:

  1. Sporo tych imprez w klimacie ostatnio. Fajnie, że cieszą się taką frekwencją. Niestety: Poznań jest zbyt daleko, bym się tam teraz wybierał. Może kiedyś, za parę lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałem 8h w jedną stronę :)
      A Pyrkon zagości mam nadzieję na stałe w moim kalendarzu :)

      Usuń