wtorek, 3 kwietnia 2018

Festiwal modelarski w Bytomiu - fotorelacja

Witajcie,

tydzień temu odwiedziłem Międzynarodowy Festiwal Modelarski który odbył się w Bytomiu. Przyznam szczerze że nie pamiętam kiedy sklejałem model redukcyjny, a z takim efektem jak modele wystawione, to chyba nigdy. Zrobiłem kilka zdjęć, może ktoś z Was moi mili nabierze inspiracji :)

Na targach była również spora giełda, wystawiło się kilka sklepów, wziąłem nawet trochę grosza żeby kupić jakieś gadżety do podstawek, jednak jak na złość nic fajnego nie znalazłem, no trudno. 

I tak na koniec, z ciekawości, zapytam Was moi mili, sklejacie modele samolotów/czołgów, czy zajmujecie się tylko figurkami?? 




































3 komentarze:

  1. Dzięki za publikację zdjęć z wydarzenia. Świetne prace, szkoda że w tym roku służba znowu nie pozwoliła pojechać do Bytomia.

    Modelarstwo zaczynałem od sklejania modeli redukcyjnych. Teraz gdy czasu mało, trzeba było mocno ograniczyć zainteresowania i wolne chwile przeznaczam tylko na figurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie imprezy. Prace tam pokazywane nie tylko są perfekcyjnie wykonane, ale też tchną klimatem - co zresztą świetnie widać na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń