czwartek, 30 listopada 2017

Skaveńska lektyka bojowa - warsztat

Witajcie,

wpadłem na pomysł aby zrobić sobie lektykę bojową. Kto z was gra w "dziewiątkę" ten wie że takowa, zwiększa znacząco zasięg generalskiej liderki, do tego zwiększa szanse na przeżycie samego generała. 
Moją lektykę będzie niosła czwórka stormverminów, wybrałem akurat te figurki bo przecież wodza może nosić tylko elita. Samą lektykę zrobiłem z goblińskich tarcz, ich zestaw zakupiłem jakiś czas temu, otwierałem go tutaj. Zrobiłem ją tak żeby można w niej umieścić zarówno warlorda jak i maga. Cóż teraz zostaje tylko malowanie. 



7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, bohaterowie będę tam na magnesach czy po prostu będziesz stawiał tam podstawkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę ustawiał podstawkę w zależności kto akurat będzie noszony :)

      Usuń
  2. Widzę że szczurami obrodziło w tym tygodniu w blogosferze ;)
    Czekam na finalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ją jeszcze z 8mej edycji. Była ciekawym wyborem, ale zawsze bardziej opłacało się brać szczuroogra... Życzę powodzenia w konwertowaniu i malowaniu tego niełatwego modelu.

    OdpowiedzUsuń