wtorek, 13 września 2016

Unboxing - Paint-Forge Tufts

Witajcie,
dzisiaj chciałem Wam wyrazić swoją opinię na temat tuftów, robionych przez Sławka z Paint-Forge.blogspot.com (linki do katalogu znajdziecie na końcu).
Nabyłem testowo cztery opakowania:

W ofercie znajdziecie masę różnych kolorów, można też wybrać długość pomiędzy 6mm a 12mm, jako że nie miałem wyobrażenia która długość będzie odpowiednia, zamówiłem obie. 




Jednak absolutnym hitem są kwiatki, ja zaopatrzyłem się w niebieskie. 


Kępki 12mm oraz kwiatki są na arkuszach 6 na 10 centymetrów, natomiast kępki 6mm są złożone na pół, czyli mamy arkusz 20 na 6 cm. Kępki są samoprzylepne. Puki co użyłem ich do upiększenia jednej podstawki, jednak na pewno teraz wejdą mi one do powszechnego użytku, ponieważ prezentują się na prawdę ładnie.  Zresztą oceńcie sami: 


Myślę że jak na cenę w której można je nabyć, są rewelacyjnym elementem podstawek, zwłaszcza że ilość kolorów pozwoli uniknąć monotonii, zresztą zobaczcie sami, w końcu obraz wart jest tysiąca słów, gorąco polecam. 


3 komentarze:

  1. Na razie słyszałem same pochlebne opinie. Chyba się zaopatrzę jak trochę 'zieleniny' mi ubędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre jakościowo i cenowo tufty :) Używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem użyte na żywo i również je chwalę =)

    OdpowiedzUsuń