środa, 1 czerwca 2016

Otwieramy pudełko - Skaven Hell Pit Abomination



Czerwiec, mój ulubiony miesiąc zaczniemy od otwarcia pudełka ze skaveńskim monstrum, pudełka w którym znajdziemy elementy "Abomki".

Generalnie długo broniłem się przed tym modelem, jakoś mi nie "leżał", jednak zbierając hordę, pasowało się w niego zaopatrzyć. I oto mam moją małą myszkę. 


W pudełku znajdują się dwie ramki z częściami, (w sumie jest ich 78), instrukcja oraz podstawka. Powiem Wam szczerze że jak przeglądnąłem te ramki to całkiem fajną bestię można poskładać, oczywiści będzie to dla mnie wyzwanie malarskie, jednak mam nadzieję się z nim zmierzyć :) 

Klasycznie już poniżej możecie sobie zerknąć jakie ciekawe bitsy składają się na cały model. 




             


















2 komentarze:

  1. Jaka do tego leci podstawka pod AoS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okrągła :)
      A poważnie to nie mam pojęcia, tam chyba nie ma znaczenia na jakich podstawkach wystawiasz.. Wiem, wiem jestem ignorantem :)

      Usuń