niedziela, 8 maja 2016

Skaven Collectors Guide


Witajcie,
jeśli ktoś z Was śledzi mojego bloga, zapewne wie że od jakiegoś czasu "chodziła" za mną w/w książka. Kilka razy przegrałem licytacje na Allegro, raz z Amazonu nie dostałem przesyłki tylko zwrot gotówki.
Tutaj muszę podziękować Groanowi, który dał mi cynka o licytacji, i po kliku dniach oczekiwania wszedłem w posiadanie wymarzonej książki.
Nie będę się rozpisywał nad zawartością, gdyż pozycję tę genialnie opisał Groan na swoim blogu, polecam jego wpis.





W książce tej jest mnóstwo zdjęć figurek, jedne ładniejsze, inne brzydsze, wszystkie chciałbym mieć, jednak trafiłem na perełkę, figurkę na widok której moje ślinianki zaczęły intensywniej pracować.


Rat-ogr Terminator, ich regiment musi robić wrażenie.. I tu pytanie do Was moi mili, macie może gdzieś zmagazynowane takie figurki? Odkupię :)

4 komentarze:

  1. Ciszę się ze mogłem pomóc:-) Wspomnainy przez Ciebie Rat Ogre jest także w kręgu moich zainteresowań, ale cena figurki na eba-y bije rekordy (zresztą jak większość modeli wydanych do Mordheim)! Oczywiście figurka jest do bandy skavenów z klanu skryre. Regimentów raczej nikt z nich nie tworzył (ale kto wie) - choć widok takiej masy zapewne byłby nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem ją licytować, ale pomyślałem, że prawdopodobnie "po linku" to Ty ją licytujesz i odpuściłem. I chyba przez to pewien mag zemścił się ostatniej soboty na mnie wysadzając cały oddział klanratów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dzięki za nie podbijanie oferty, jak chcesz pożyczę Ci tą pozycję, zabiorę Ci na następny turniej..
      Rogaty w końcu się do Ciebie uśmiechnie :)

      Usuń