piątek, 2 października 2015

Coś dla ucha vol. 16 - "Achaja tom 2"

Drugi tom Achaji, pióra pana Andrzeja Ziemiańskiego skończony. Powiem Wam moi mili że rozpoczynając ten audiobook, bałem się. Bałem się tego że akcja zwolni, fabuła będzie słabsza (co czasami można zaobserwować) a pomysły się skończą. Nic bardziej mylnego. Drugi tom w kilku momentach a i owszem jest przewidywalny, jednak autor pokazał oryginale podejście i w niektórych momentach na prawdę zaskakuję. Drugi tom Achaji, zastąpił mi nawet muzykę której zazwyczaj słucham w drodze do pracy. 


Nasza bohaterka zostaje wcielona do armii Arkach, oczywiście szybko się pnie w hierarchii, poznając kilka ciekawych postaci. Generalnie praktycznie cała książka poświęcona jest właśnie Achaji. Z tego co zapamiętałem jeden z rozdziałów poświęcony jest czarodziejowi Mredithowi. A Zanowi góra trzy, cztery. Generalnie historia jest tak poprowadzona że gwarantuję Wam że się nie oderwiecie.



Lektorem w tej produkcji jest ponownie pani Joanna Jeżowska, która z kolejną częścią ma u mnie jeszcze więcej plusów. Jest świetna!! Jednak denerwująco czyta odgłosy okrzyków może nawet nie denerwująco a irytująco. Jednak, taki minus to nie minus. :) 



Jeśli któreś z szanownych czytelników się zainteresuje tą pozycją, polecam zerknąć na wpis o pierwszej części tej serii, który zamieściłem tutaj. 



Z ciekawostek muszę jeszcze dodać że wyszła gra planszowa pod tytułem Achaja, a jej recenzję  możecie obejrzeć tutaj.



Mam nadzieję że chociaż trochę się zaciekawiliście, ja tymczasem wracam do słuchania części trzeciej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz