środa, 6 maja 2015

Coś dla ucha vol. 11 - "Sługa Boży"

Jest on bowiem narzędziem Boga dla wymierzania sprawiedliwego gniewu temu, który czyni źle.
św. Paweł, List do Rzymian.

Twórczość Jacka Piekary została już przeze mnie poruszona, mieliście okazje przeczytać mój wpis o Arivaldzie z Wybrzeża. Dziś na celownik weźmiemy mojego ulubionego bohatera tego autora, będzie nim Mordimer Madderdin. 
Mordimer jest licencjonowanym inkwizytorem z licencją jego ekscelencji biskupa Hez-Hezronu, który wraz Kostucham oraz Bliźniakami, przemierzają sześć opowiadań w poszukiwaniu wszelakiej maści heretyków. Znajdziecie w nich wszystko z czym kojarzy się inkwizytor: śledztwa, tortury, stosy, czarownice, każdy znajdzie coś dla siebie. Ponadto książka jest napisana świetnym językiem i mimo że dzieje się w wyimaginowanym świecie, zawiera bardzo dużo prawd życiowych.

Sługę Bożego wrzuciłem na słuchawki zaraz po Hobbicie, w pierwszym opowiadaniu głos lektora mi przeszkadzał, jednak od drugiego bardzo mi spasował. Głosu użycza tutaj Jarosław Rabenda, który ma bardzo dobrą dykcję, słucha się go na prawdę super.

Polecam sięgnąć po tą produkcję, na pewno się nie zawiedziecie, jeśli nie czytaliście tej książki, dodatkowym atutem będą świetne historie, na prawdę zaskakujące, oraz wartka akcja. Powtórzę się ale POLECAM!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz