poniedziałek, 12 listopada 2018

Otwieramy pudełko - Jungle leaves

Witajcie,

dziś zerkniemy co kryje w sobie zestaw Jungle leaves od Ammo of Mig Jimenez.


Jak wiecie, rozpoczynam dłuższą przygodę z lizardami i szukam różnych dodatków do stworzenia unikalnych podstawek. I tak trafiłem na ten zestaw liści. Jak widzicie, zestaw ten jest rekomendowany do różnych skal, więc pomyślałem że będzie dla mnie idealny.

Listki są wycięte laserowo z papieru, w środku znajdziemy dwa arkusze.
Arkusze są z cieniutkiego papieru, są bardzo delikatne. Jak widzicie są jednobarwne, mam taką cichą nadzieję że jak je wymaluje to farba troszkę te listki utrwali.

Zestaw kosztuje 29 złotych, czy jest tyle wart? Mam nadzieję że praca z nim będzie tak przyjemna, że nie będę żałował tego zakupu. Nie omieszkam o tym wspomnieć przy pierwszym użyciu tego zestawu.

2 komentarze:

  1. Jejku nie było mnie chwile w blogosferze i ledwo to nadrabiam :-D

    Czy wiesz może z jakiego typu papieru są wykonane te arkusze?

    OdpowiedzUsuń