piątek, 31 sierpnia 2018

Coś dla ucha vol. 29 - A ja żem jej powiedziała...

Witajcie,

pozwoliłem sobie wrzucić na słuchawki audiobook autorstwa Kasi Nosowskiej, pod tytułem "A ja żem jej powiedziała.." Sama produkcja jest króciutka, ma raptem 2,40', więc można przesłuchać w jeden wieczór. A słucha się bardzo dobrze więc żaden to wyczyn..

Wracając jednak do samego dzieła, składa się ono z krótkich rozważań zaczynających się od słów "a ja żem jej powiedziała..", rozważań na temat współczesnego świata, mody, różnych zachowań... Kasia bezbłędnie wszystko komentuje, bardzo trafnie oraz z ogromną dozą humoru. Niby tematy poważne a jakoś tak momentami z jajem.

Dużym plusem, przynajmniej dla mnie jest fakt że autorka sama czyta swoja książkę, więc nie ma tutaj mowy o innej interpretacji niż ta która powstała w zamyśle autora. Swoją drogą, Hej to jeden z moich ulubionych zespołów z czasów szkoły więc nie ukrywam że darzę Kasię wielką sympatią.

Bardzo polecam każdemu ten audiobook, generalnie rzecz biorąc, myślę że każdy z Was moi mili, znajdzie sobie co najmniej kilka fragmentów które utkwią Wam w głowie na dłużej..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz