sobota, 4 listopada 2017

Otwieramy pudełko - Skaven Warlord Games Day 2011

Witajcie,

w moje łapki wpadła figurka, na którą od dłuższego czasu ostrzyłem pazurki, mianowicie szczurzy Warlord z Games Day z 2011 roku. Figurkę, mimo że limitowaną, w oryginalnym blisterku sprezentowała mi siostra. 


W środku znajdziemy cztery pełne szczegółów elementy. Figurka przedstawia połączenie bitewnego wodza z inżynierem (halabarda, mechaniczne wspomagacze, kule z gazem). Będzie ona na pewno cennym uzupełnieniem mojej skromnej hordy, jak kiedyś znajdę czas żeby ją pomalować :) 



3 komentarze:

  1. Dawno temu, gdy jeszcze zbierałem skaveny, byłem napalony na ten model. Dużo fajniejszy od innej figurki warlorda - z czymś w rodzaju mieczo-kosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdro. Wygląda jak z okładki.

    OdpowiedzUsuń