wtorek, 14 października 2014

Doomwheel - unboxing

Dziś chciałem Wam zaprezentować zawartość pudełka Koła Zagłady.. Tak, tak wiem, pewnie każdy wyznawca Rogatego Szczura ma już niejedno koło na półce, ale postanowiłem zrobić zdjęcia ramek, może ktoś wypatrzy jakieś ciekawe bitsy.. 
W pudełku znajdziecie trzy ramki: 





Doomwheel jest według mnie jednym z najfajniejszych modeli Skavenów, wiem pisałem to samo przy "latarze", no ale wszystkie ich modele mi się bardzo podobają.. Tutaj widać wysoką jakość odlewu, można też zauważyć że kilka elementów zostanie niewykorzystanych, jak  na przykład wielkie szczury, które zamierzam wykorzystać do klocka Giant Ratsów, ale to odległa przyszłość..
Co do składania "kółeczka", no cóż muszę skończyć clanratów, jednak obiecuję że ten model będę składał jako następny..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz